DIGITALE OUTLETCENTRA. ALTERNATIEF VOOR METAVERSE OF ROBLOX-ACHTIGEN?

Batavia Stad Fashion Outlet heeft nu ook een digitale evenknie en is daarmee de eerste. Op dit moment zijn er 30 merken van Batavia Stad opgenomen in de webshop. Uiteraard is het doel het totale portfolio van 150 merken ook in de webwinkel beschikbaar te hebben.
Het outletcentrum vergroot daarmee zijn mogelijkheden om de verkopen uit te bouwen en contact te onderhouden met de bezoekers. Ook de onregelmatige bezoekers kunnen dan geregeld gestimuleerd worden tot bezoek en de (web-)bezoek data leveren natuurlijk ook weer interessante, bruikbare data op. Voor het centrum en voor de aanwezige retailers.

Meer E-news

VERNIEUWEN IS GEEN ZAAK VAN EENS IN ZOVEEL TIJD; VERNIEUWEN IS SEMI-CONTINUE
Bristol was één van de 2024-echecs. Elise Vanaudenhove verklaart het (slechte) imago...
RECOMMERCE ONTWIKKELT ZICH VOORSPOEDIG; TREND ZET DOOR IN 2025
Zowel economische als duurzame overwegingen zorgen voor de argumentatie/motivering. Het bruto handelsvolume...
RUKT DE DIGITALE WERELD IN 2025 VERDER OP? TOEPASSING DIGITALE TWINS ALS TEST VOOR DE REËLE WERELD
In de wereld van de Formule 1 en andere race-disciplines is het...