DIGITAAL PASSEN EN TESTEN: WE STAAN NOG MAAR AAN HET BEGIN…

Canyon Bicycles is in samenwerking met de Hogeschool Darmstadt een traject gestart waarin allerlei Extended-Reality- en Virtual-Reality- concepten aan smartphoneapplicaties worden verbonden.
Deze applicaties zorgen voor het bepalen van lichaamsafmetingen en andere specs voor een nauwkeurige maatkeuze voor fietsen en kleding. 3D-scantechnologie en realtime bewegingsregistratie worden vervolgens gemeten en toegepast in de virtuele avatars. Vervolgens zorgen VR-headsets en smart trainers ervoor dat de rijeigenschappen van verschillende modellen getest kunnen worden. Deze nieuwe combinaties van bestaande technologieën laten zien wat de consument in de toekomst zal mogen verwachten als hij/zij gaat shoppen. Online of in de winkel. Aan de shopeigenaar is het om met extended services en beleving hier een specifieke, onderscheidende propositie aan toe te voegen.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...