DIGITAAL PASSEN EN TESTEN: WE STAAN NOG MAAR AAN HET BEGIN…

Canyon Bicycles is in samenwerking met de Hogeschool Darmstadt een traject gestart waarin allerlei Extended-Reality- en Virtual-Reality- concepten aan smartphoneapplicaties worden verbonden.
Deze applicaties zorgen voor het bepalen van lichaamsafmetingen en andere specs voor een nauwkeurige maatkeuze voor fietsen en kleding. 3D-scantechnologie en realtime bewegingsregistratie worden vervolgens gemeten en toegepast in de virtuele avatars. Vervolgens zorgen VR-headsets en smart trainers ervoor dat de rijeigenschappen van verschillende modellen getest kunnen worden. Deze nieuwe combinaties van bestaande technologieën laten zien wat de consument in de toekomst zal mogen verwachten als hij/zij gaat shoppen. Online of in de winkel. Aan de shopeigenaar is het om met extended services en beleving hier een specifieke, onderscheidende propositie aan toe te voegen.

Meer E-news

IWA OUTDOORCLASSIC 2025: BUSINESS EN WERELDWIJDE DEELNAME ZORGEN VOOR SUCCESVOLLE EDITIE
De 2025-editie van IWA OutdoorClassics is succesvol afgesloten. Met ongeveer 30.000 bezoekers...
ACLIMA VINDT ONDERDAK BIJ CJ AGENCIES
Het Noorse outdoormerk Aclima wordt vanaf 1 maart j.l. vertegenwoordigt door CJ.Agencies....
X-TEND B.V. OOK AAN DE SLAG MET AUCLAIR (WINTERSPORT-)HANDSCHOENEN
New Wave Group heeft klaarblijkelijk alle vertrouwen in haar werkmaatschappij X-TEND b.v....