B2B FESTIVAL ORGANISATIE: BLIJ EN TEVREDEN

Met de tweede editie van het festival lijkt de organisatie al vaste grond onder de voeten te hebben gekregen. Het contactmoment tussen vakhandel en industrie wordt door de deelnemers als ideaal ervaren. Ondernemers leken echt veel zin hebben in het komende seizoen en beoordeelden niet alleen de timing van het evenement als ideaal en ook de succesvolle Velofollies lijkt de handel wind in de zeilen te blazen. Het fietsseizoen 2025 kan wel eens een hele interessante worden, waarin weer meer fietsen verkocht worden. Want de interesse voor fietsen is echt niet weg, dat liet de Belgische consumentenbeurs Velofollies een paar weken geleden nog maar eens een keer zien.
En het goede is dat de organisatie zich niet gek laten maken. Noch qua format, noch qua m2 en ook niet wat betreft de toegang voor consumenten.
Alle voorwaarden lijken aanwezig om structureel een plek in de vakagenda in te gaan nemen. Gefeliciteerd!

Meer E-news

IWA OUTDOORCLASSIC 2025: BUSINESS EN WERELDWIJDE DEELNAME ZORGEN VOOR SUCCESVOLLE EDITIE
De 2025-editie van IWA OutdoorClassics is succesvol afgesloten. Met ongeveer 30.000 bezoekers...
ACLIMA VINDT ONDERDAK BIJ CJ AGENCIES
Het Noorse outdoormerk Aclima wordt vanaf 1 maart j.l. vertegenwoordigt door CJ.Agencies....
X-TEND B.V. OOK AAN DE SLAG MET AUCLAIR (WINTERSPORT-)HANDSCHOENEN
New Wave Group heeft klaarblijkelijk alle vertrouwen in haar werkmaatschappij X-TEND b.v....