B2B FESTIVAL ORGANISATIE: BLIJ EN TEVREDEN

Met de tweede editie van het festival lijkt de organisatie al vaste grond onder de voeten te hebben gekregen. Het contactmoment tussen vakhandel en industrie wordt door de deelnemers als ideaal ervaren. Ondernemers leken echt veel zin hebben in het komende seizoen en beoordeelden niet alleen de timing van het evenement als ideaal en ook de succesvolle Velofollies lijkt de handel wind in de zeilen te blazen. Het fietsseizoen 2025 kan wel eens een hele interessante worden, waarin weer meer fietsen verkocht worden. Want de interesse voor fietsen is echt niet weg, dat liet de Belgische consumentenbeurs Velofollies een paar weken geleden nog maar eens een keer zien.
En het goede is dat de organisatie zich niet gek laten maken. Noch qua format, noch qua m2 en ook niet wat betreft de toegang voor consumenten.
Alle voorwaarden lijken aanwezig om structureel een plek in de vakagenda in te gaan nemen. Gefeliciteerd!

Meer E-news

AI ZORGT VOOR REDUCTIE IN PERSONEELSBEHOEFTE, MAAR OOK VRAAG NAAR ANDERE COMPENTENTIES
Meer dan een kwart van de bedrijven (27,1 procent) verwacht dat kunstmatige...
OOK SPORTOKAY HEEFT NEDERLAND ONTDEKT EN START ACTIVITEITEN
SportOkay.com heeft een Nederlandse webshop geopend. SportOkay.com bestaat sinds 2013 en biedt...
'ONPLATBAAR’. HET KLINKT VERSCHRIKKELIJK, MAAR DE BELOFTE IS GEWELDIG
Scherpe steentjes, glasscherven of punaises? Deze typische veroorzakers van lekke banden vormen...