ANWB MARKETPLACE. OP WEG NAAR VERZELFSTANDIGING?

Ook de ANWB treedt met haar retailactiviteiten buiten de ‘oevers’.  Het gaat nu ook producten van derden, externen aanbieden. De zogenaamde marketplace wordt geïntegreerd in de webwinkel via de winkelzuilen in de ANWB-winkels ook present. ‘Het nieuwe assortiment is met name vraag-gedreven aldus, Jan Willem Juffer, directeur ANWB-Retail. Doel is een nog betere winkelervaring. ANWB heeft in Nederland 72 fysieke vestigingen en biedt, exclusief de nieuwe marketplace, circa 6.000 producten aan. De grote vraag is dus in hoeverre deze uitbreiding de activiteiten-tak verder van de kern-activiteiten van de ANWB zet en zou dit mogelijk onderdeel van een scenario zijn van ofwel ‘verzelfstandiging’ (bij gebleken succes) of  ‘sanering’ (uitblijvend succes)?

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...