AI AL EFFECTIEF IN FORECASTING

De combinatie van data (winkelgedrag, webverkeer, loyaliteitsprogramma’s en wat al niet meer zij)   met A!-Machine learning rukt op. Vorige week rukte het Chinese DeepSeek de US techpartijen die dachten de voorsprong gemonopoliseerd te hebben, uit hun comfortzone. Hetgeen de strijd om de praktische toepassingen met aantoonbare waarde alleen maar verder heeft opgestookt. Ontwerp- en marketing-keuzes zullen snel gevoed worden met de inzet van AI-analyses en -bevindingen. Zo gaat het verhaal rond dat AI intern bij Levy’s al de baggy jeans-trend presenteerde.

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...