AI AL EFFECTIEF IN FORECASTING

De combinatie van data (winkelgedrag, webverkeer, loyaliteitsprogramma’s en wat al niet meer zij)   met A!-Machine learning rukt op. Vorige week rukte het Chinese DeepSeek de US techpartijen die dachten de voorsprong gemonopoliseerd te hebben, uit hun comfortzone. Hetgeen de strijd om de praktische toepassingen met aantoonbare waarde alleen maar verder heeft opgestookt. Ontwerp- en marketing-keuzes zullen snel gevoed worden met de inzet van AI-analyses en -bevindingen. Zo gaat het verhaal rond dat AI intern bij Levy’s al de baggy jeans-trend presenteerde.

Meer E-news

SKS GERMANY’S ORANGE STORE. ONLINE B2C VRAAG- EN BESTELPLATFORM MET LOCAL FIRST-DEALER AANPAK
In de Orange Store vind je alles wat je nodig hebt voor...
ALS WHATSAPP OOK AL SOCIAL MEDIA IS…LOGISCH DAT SOCIAL MEDIA EEN HYPE IS
We besteden gemiddeld zo’n 2 uur (115 minuten) per dag aan social...
ANWR GROUP BENOEMT BERT VERDIJCK DEFINITIEF OP PLEK VAN ALGEMEEN DIRECTEUR NEDERLAND
Bert Verdijck geeft sinds 2022 leiding aan de Sport Division in Nederland...