VAN SPORT NAAR LIFESTYLE: MARKTVERBREDING ALA ARENA

Het gaat goed met Arena. De ingezette verbreding is effectief. Voorheen lag de focus specifiek op zwemsporters, nu is dit veel breder met watersport als domein. Het nieuwe concept spreekt prestatiesporters aan, maar ook alle anderen die een ‘binding’ hebben met water en water-activiteiten. Het merk wil meer mensen aanspreken die zwemmen niet alleen als pure sport zien, maar als onderdeel van hun buiten-zijn en -leven. En dat heeft het merk, de productlijnen en belangrijke draai en verbreding gegeven. En blijkbaar niet zonder succes.

Meer E-news

PAUL BERDEN LID VAN RVC EK RETAIL
Paul Berden, eigenaar van Berden Retail b.v. is toegetreden tot de raad...
VERKOOP FIETSEN BLIJFT BESCHEIDEN POSITIEF. PRE-LOVED BLIJFT TOT NU TOE STABIEL
De Nederlandse markt voor tweewielers heeft ook in 2024 een duidelijke groei...
HUNKEMÖLLER OP WEG NAAR REFERENTIE-CASE VOOR SCHULDEN-MANAGEMENT
Hunkemöller is sinds maart dit jaar in handen van Redwood Capital Management,...