METEN IS WETEN; LAUNCHMETRICS PRESENTEERT: SPORTKLEDING

Launchmetrics, data-analist, met als specialisatie: mode-, luxe- en beautymerken, heeft sportkleding als fenomeen onder de loep genomen.  Het gepubliceerde rapport, Sportswear Insights by Launchmetrics, presenteert belangrijke trends en succesvolle merkstrategieën.  In totaal analyseerde Launchmetrics meer dan zeventig sportkledingmerken om aan de hand hiervan de belangrijkste trends in de industrie te identificeren en elementen zoals de belangrijkste invloeden en de grootste game changers in de industrie en de algemene toekomstige richting van het sportkledinglandschap.

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...