INFLUENCERS DIE ROL VAN OPDRACHTGEVERS OF RETAIL OVERNEMEN: GEZEGEND ZIJN JOHN MEULEMANS’ WOORDEN

Influencermarketingexpert John Meulemans’ mond mag ‘koekies’ eten. Oftewel: opdat hij maar zo snel mogelijk gelijk moge krijgen.  John’s visioen:  Het wordt voor influencers steeds makkelijker om een eigen shop op te zetten. “De grootste golf moet nog komen”, zegt influencermarketingexpert John Meulemans in het aprilnummer van RetailTrends. Naast intensieve samenwerkingen met retailers startten de afgelopen jaren veel influencers op eigen houtje een label. Meulemans ziet dat deze trend sinds de coronacrisis een vlucht heeft genomen. “Influencers zagen tijdens de lockdowns hun inkomsten dalen en beseften hoe afhankelijk ze eigenlijk waren van merken. Zo ontstond de gedachte: ‘waarom ga ik het niet zelf proberen?’”.
Blijkbaar is de idee dat de drempel zo laag is. Nou, ervaren maar….want alleen door schade en schande wordt je echt wijs!

Meer E-news

GORE’S KIDSWEAR: WINTERJASSEN VOOR KINDEREN OP HUURBASIS
Met Gore-Tex Kidswear presenteert het bedrijf een nieuw concept: een huurmodel voor...
DEICHMANN OP DE VINGERS GETIKT VOOR GREENWASHING
Het moederbedrijf van VanHaren had meer dan duizend producten als “duurzaam” geadverteerd,...
RE-COMMERCE VAN LEASEFIETSEN. PUUR B2B
Tja, we hadden het kunnen verwachten; de entree van de tweedehands leasefiets. ...