OPWARMING STIMULEERT DRIE-LAGEN-CONCEPT

Het merk Schöffel sorteert duidelijk en actief voor bij de ontwikkeling van collecties en producten op de verdergaande klimaatverandering. Ze stelt het lagen-systeem veel nadrukkelijker centraal in de ontwikkeling om uiteindelijk de consumenten meer flexibiliteit en aanpassingsvermogen te kunnen bieden. En daarmee aantrekkelijkheid, tevredenheid en merktrouw te bevorderen, denken we dan. Geen gekke gedachte.

Meer E-news

HIGHSNOBIETY BEPERKT ACTIVITEITEN; NIET LANGER ZELFSTANDIG ACTIEF ALS PRODUCENT
Highsnobiety lanceerde zijn e-commerce-activiteiten in 2019 met als doelstelling de geproduceerde redactionele...
PUMA KIEST VOOR LANGERE TERMIJN SAMENWERKING MET HYROX
Puma heeft de samenwerking met Hyrox, de internationale fitnessraceserie, voortijdig verlengd. De...
SHEIN VINDT EERSTE PAARD VAN TROJE-PARTNER VOOR EUROPESE FYSIEKE RETAIL
In de komende weken wil het zes fysieke winkels openen in luxewarenhuizen...