GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

BRAND EVENT SPORTS BUSINESS CENTER: PRIMA OPMAAT NAAR WINTERSEIZOEN
De wintereditie van het Brand Event in Sports Business Center kon niet...
HB SPORTS VANAF APRIL A.S. IN BENELUX AAN DE SLAG MET HÄSTKO SPORTLINGERIE
Hästko’s oorsprong ligt in de Franse Alpen, met Chamonix Mont-Blanc, dé hotspot...
MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?
Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat...