GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

AMSTERDAM DOET HET. HOE GEKKER, HOE…….
18 april j.l. is Amsterdam begonnen aan wederom een ‘bijzonder’ experiment. Het...
ALS INRICHTEN MET AI KAN, DAN BINNENKORT OOK STYLEN EN PASSEN MET AI?
Ikea voegt een nieuwe AI-tool aan zijn app toe. Gebruikers in België...
SCUVVERS. THROUGH-THE-LINE PRODUCT VOOR OUTDOOR-DOELGROEP
De Australiërs Joan en Stephen Prasser hebben hun product vanuit eigen ervaring...