WINTERSEIZOEN: SPANNEND OF ANGSTIG?

Treft de consumentenmalaise de sport- en outdoorindustrie? Tijdens ISPO Münich was het geen officieel thema, maar in de onderlinge gesprekken was dit nogal eens een onderwerp of de achtergrond waartegen overleg en discussies plaats vonden. Ook de partijen die de de pandemie goed hebben doorstaan, worden nu getroffen door aanhoudende terughoudendheid van de consument en stijgende kosten. De warme herfst en beperkte koude/natte dagen tot nu toe compenseren dit ook (nog) niet. De vooruitzichten voor de wintersport zijn goed, maar… als bekend wordt dat de liften en restaurants hun prijzen verhogen, verwachten velen dat mensen geneigd zullen zijn te besparen op hun uitrusting en geen nieuwe producten zullen kopen. Er ligt nu veel koopwaar in de winkels; de komende weken zullen voor velen beslissend zijn…

 

Meer E-news

BE:AT OPENT EERSTE DEDICATED WINKEL. VAN-ZELF-SPREKEND IN 010
Esther Dankaart  heeft met haar merk BE:AT  de eerste flagshipstore geopend. Een...
ARTIN ATHLETICS: ONOPGEMERKT POSITIE VERWORVEN IN FOOTWEAR?
Artin Athletics vindt zijn oorsprong in Moergestel, het hart van de Brabantse...
KOMENDE, VIERDE EDITIE VAN FIETSEVENEMENT B2B FESTIVAL OPMAAT NAAR VOLGENDE FASE
De komende – vierde – editie van het B2B FESTIVAL  in de...