INDIA IS DE NIEUWE GROEIMARKT!

Wereldwijde mode- en luxemerken verleggen hun focus steeds meer naar India, nu de groei in volwassen markten stagneert en India’s grote populatie van ambitieuze, jongere consumenten met stijgende inkomens – een demografische groep met bestedingspatronen die merkstrategen aantrekkelijk vinden. Of het nu toegankelijke luxemerken, premiummerken of massamarktspelers (retailers) betreft, bedrijven rekenen op de omvang en diversiteit van de Indiase markt om hier een volgende groeifase te stimuleren. Het Indiase modelandschap breidt zich in recordtempo uit. O.a. door een toestroom van wereldwijde merken – variërend van athleisure, luxe tot prêt-a-porter mode.

Meer E-news

AMAZON GEEFT GAS IN NEDERLAND; E-RETAILERS WORDT GEEN RUST GEGUND
Amazon heeft niet alleen aangekondigd in totaal 14.000 banen te willen schrappen...
NIET ALLEEN ISPO MUNICH, OOK EUROBIKE FRANKFURT VERLEGT KOERS
De verandering qua organisatie en vestiging van het evenement zal in 2026...
VAUDE EN LUPINE LIGHTING SYSTEMS SLAAN HANDEN INEEN. LUPINE VERLICHTING VANAF 2027 VIA VAUDE
De insteek was en blijft een simpele: de authentieke, kwalitatieve en duurzame...