LOUIS VUITTON DOET HET IN KNOKKE TEGENWOORDIG IN EEN WITTE DROOMVILLA

In het rijtje bijzondere retailconcepten mag deze ook niet ontbreken. Louis Vuitton streek voor z’n nieuwe paradepaardje neer in de Belgische badplaats Knokke-Heist en koos daarvoor voor een opvallende locatie: een charmante en witte villa. Hier worden high-end mode met huiselijke Knokse charme gecombineerd. De witte villa heeft een charmante uitstraling met een soort cottage-achtige bouwstijl met houten balken, zwarte raamkozijnen met kleine raampartijen. Anders dan bij andere winkels bereiken klanten de entree via een zorgvuldig onderhouden tuin wat de luxe uitstraling versterkt. Een terras om een drankje te doen mocht ook niet ontbreken.
Ook hier zou men ‘Tijd per m2’ als KPI kunnen hebben…

Meer E-news

BRILJANT CONCEPT; WMNSUIT. WE KIJKEN UIT NAAR DE MEDIACAMPAGNE
Strafrechtjurist Fleur Huijs richtte samen met compagnon Michelle Haagmans het vrouwenpakkenmerk Wmnsuit...
INDITEX LEGT NIEUW 'IJZER' IN HET EUROPESE MODE RETAIL-VUUR: LEFTIES
Inditex heeft bekend gemaakt dat het budgetketen Lefties gaat inzetten als antwoord...
PROTEST SPORTSWEAR ONDERSTEUNT ACTIVE ADAPTIVE MET EENMALIGE DONATIE
Protest Sportswear, ondersteunt met het Protest FUN(D) non-profitorganisaties die het leven van...