B2B FESTIVAL ORGANISATIE: BLIJ EN TEVREDEN

Met de tweede editie van het festival lijkt de organisatie al vaste grond onder de voeten te hebben gekregen. Het contactmoment tussen vakhandel en industrie wordt door de deelnemers als ideaal ervaren. Ondernemers leken echt veel zin hebben in het komende seizoen en beoordeelden niet alleen de timing van het evenement als ideaal en ook de succesvolle Velofollies lijkt de handel wind in de zeilen te blazen. Het fietsseizoen 2025 kan wel eens een hele interessante worden, waarin weer meer fietsen verkocht worden. Want de interesse voor fietsen is echt niet weg, dat liet de Belgische consumentenbeurs Velofollies een paar weken geleden nog maar eens een keer zien.
En het goede is dat de organisatie zich niet gek laten maken. Noch qua format, noch qua m2 en ook niet wat betreft de toegang voor consumenten.
Alle voorwaarden lijken aanwezig om structureel een plek in de vakagenda in te gaan nemen. Gefeliciteerd!

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...