FOOTLOCKER’S REIMAGINED CONCEPT OOK IN HOOGCATHERIJNE UTRECHT

Foot Locker heeft een teleurstellend derde kwartaal van 2024 (eindigend op 2 november) achter de rug; de totale omzet daalde met 1,4 procent op jaarbasis tot 1,96 miljard dollar en inclusief  verrekening van wisselkoersschommelingen 2,2 procent. Na een nettowinst van $28 miljoen in hetzelfde kwartaal vorig jaar, boekte Foot Locker nu een nettoverlies van $33 miljoen.
Maar… er is hoop…
O.a. met het Reimagined-concept wil het bedrijf een nieuwe, succesvolle periode toevoegen aan haar bestaan. De tweede winkel in Europa is gevestigd in Hoog Catharijne, Utrecht. Dit is de tweede winkel van dit innoverende concept in Europa en zet nieuwe standaarden voor de winkelervaring in de moderne sneakerscultuur. De Reimagined winkels richten zich op een unieke, gepersonaliseerde klantervaring, waarbij modern design en op maat gemaakte diensten samenkomen.

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...