POP-UP OF SHOP-IN-SHOP? H&M IN SELFRIDGES

H&M gaat een bijzondere samenwerking aan met luxewarenhuis Selfridges: H&M organiseerde een pop-upwinkel in Londen en presenteerde daar een nieuwe kinderkledinglijn: H&M Adorable, Een premium collectie met materialen als biologisch katoen, cashmere. En qua kleur: neutrale kleuren. Een nieuwe aanpak; Voor het eerst in de geschiedenis is H&M te vinden in een warenhuis. De nieuwe collectie is behalve bij Selfridges ook online en in geselecteerde H&M-winkels te koop.
‘We kunnen geen betere plek bedenken dan Selfridges om de collectie onder te brengen’, aldus Sofia Löfstedt, hoofd van H&M Kids. En dat lijkt duidelijk te wijzen op een initiatief dat bij succes nog menig vervolg zal kunnen krijgen. Zo mogelijk niet alleen bij Selfridges….

Meer E-news

VRIJBUITER AAN DE SLAG MET SPORT; SAMENWERKING MET EK RETAIL
Outdoorretailer Vrijbuiter start in Gouda en Zaandam een sportzone van ruim 500...
TWEE EURO PER PAKJE OM TOESTROOM AF TE REMMEN. DENKEN WE DAT ECHT?
Met een heffing van twee euro op elk klein pakketje dat Europa...
LIDL’S CRIVIT VOLGT PARKSIDE-AANPAK. U BENT BIJ DEZE WEER 'GEWAARSCHUWD' …
Lidl wil van zijn huismerk voor sportartikelen Crivit “het sterkste bewegingsmerk van...