ANWB MARKETPLACE. OP WEG NAAR VERZELFSTANDIGING?

Ook de ANWB treedt met haar retailactiviteiten buiten de ‘oevers’.  Het gaat nu ook producten van derden, externen aanbieden. De zogenaamde marketplace wordt geïntegreerd in de webwinkel via de winkelzuilen in de ANWB-winkels ook present. ‘Het nieuwe assortiment is met name vraag-gedreven aldus, Jan Willem Juffer, directeur ANWB-Retail. Doel is een nog betere winkelervaring. ANWB heeft in Nederland 72 fysieke vestigingen en biedt, exclusief de nieuwe marketplace, circa 6.000 producten aan. De grote vraag is dus in hoeverre deze uitbreiding de activiteiten-tak verder van de kern-activiteiten van de ANWB zet en zou dit mogelijk onderdeel van een scenario zijn van ofwel ‘verzelfstandiging’ (bij gebleken succes) of  ‘sanering’ (uitblijvend succes)?

Meer E-news

GABOR (SCHOENEN) IN HANDEN VAN ARKLYZ
Het Zwitserse Arklyz heeft het schoenenmerk Gabor in haar portfolio opgenomen.  Gabor...
SPORTWEDSTRIJDEN OP OPENBARE WEG: KAN HET NOG WEL?
Vrijdag 17 oktober zal de boeken ingaan als een historische dag. De...
HEURITECH: PAARS EN LICHTGEEL BEPALENDE KLEUREN VOOR DE MODE VAN SS26
Het parijse forecasting bureau Heuritech heeft in haar SS26-trendanalyse paars uitgeroepen tot...