LIDL PAKT DOOR MET SPORT-SPONSORSHIPS. VOETBAL EN WIELRENNEN SPEERPUNTEN?

Lidl wordt drie jaar lang officiële partner van de UEFA Europa League en de UEFA Conference League. Het sponsorship van HET EK deze zomer is goed bevallen. De retailer trok 16 miljoen nieuwe klanten aan in haar Lidl Plus-app en zou ook de meest opgemerkte merkpartner geweest zijn: meer dan de helft van de kijkers noemde Lidl als merkpartner. Zowel in de UEFA Europa League en de UEFA Conference League mag Lidl zich van 2024 tot 2027 ‘Fresh Fruit Partner’ noemen. De discounter zal niet alleen aanwezig zijn met reclame op tv, in het stadion en op commerciële displays, maar zal in de stadions ook verse producten verkopen en activaties in de supermarkten voeren.
Gezien de opstart van activiteiten in de Grote Ronden mag verwacht worden dat ook in de tweede poot, het wielrennen, een opmars te verwachten is.
Combineer dit met de opstart van speciaalzaken sport en de eigen AWS (cloud voor databestanden) en je zou mogen concluderen dat een aantal belangrijke condities inmiddels zijn gecreeërd om ook succesvol te kunnen worden in deze ‘tak van sport’.

Meer E-news

LUXE MAAKT PAS OP DE PLAATS; DOELGROEP HOUDT VAAK EN MEER HAND OP DE KNIP
De importheffingen van Trump en andere geopolitieke onzekerheden zorgen ervoor dat de...
NUDE PROJECT OPENT IN NEDERLAND. MERK VOOR BUITENBEENTJES
Nude Project is ook neergestreken in Nederland; met een vestiging op de...
VAN HAREN STOOMT VERDER OP; PAKT OOK 9 BLOKKER-LOCATIES
VanHaren lijkt prima te gedijen onder de vleugels van het Duitse Deichmann....