WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

AMAZON GEEFT GAS IN NEDERLAND; E-RETAILERS WORDT GEEN RUST GEGUND
Amazon heeft niet alleen aangekondigd in totaal 14.000 banen te willen schrappen...
INDIA IS DE NIEUWE GROEIMARKT!
Wereldwijde mode- en luxemerken verleggen hun focus steeds meer naar India, nu...
NIET ALLEEN ISPO MUNICH, OOK EUROBIKE FRANKFURT VERLEGT KOERS
De verandering qua organisatie en vestiging van het evenement zal in 2026...