WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

HIGH END- MTB-MERK ROTWILD MAAKT COMEBACK IN BENELUX
Rotwild werd van 2019 tot 2023 vertegenwoordigd door het Belgische handelshuis Wiki...
LIDL PAKT DOOR MET SPORT-SPONSORSHIPS. VOETBAL EN WIELRENNEN SPEERPUNTEN?
Lidl wordt drie jaar lang officiële partner van de UEFA Europa League...
VITALITEITSBENCHMARK CENTRUMGEBIEDEN 2024 LAAT EFFECTEN VAN FOCUS EN AANPAK ZIEN
In het benchmarkonderzoek van bureau Goudappel worden drie verschillende categorieën onderscheiden, gebaseerd...