WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

VRIJBUITER AAN DE SLAG MET SPORT; SAMENWERKING MET EK RETAIL
Outdoorretailer Vrijbuiter start in Gouda en Zaandam een sportzone van ruim 500...
TWEE EURO PER PAKJE OM TOESTROOM AF TE REMMEN. DENKEN WE DAT ECHT?
Met een heffing van twee euro op elk klein pakketje dat Europa...
LIDL’S CRIVIT VOLGT PARKSIDE-AANPAK. U BENT BIJ DEZE WEER 'GEWAARSCHUWD' …
Lidl wil van zijn huismerk voor sportartikelen Crivit “het sterkste bewegingsmerk van...