WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

FIETSMERK COWBOY: SAVED BY THE BELL
E-bikefabrikant Cowboy heeft de afronding bekendgemaakt van een overeenkomst met het Franse...
MINISTER KARREMANS NEEMT ONDERNEMERSAGENDA RETAIL IN ONTVANGST
Afgelopen 18 december nam (nu nog dubbel demissionair) minister Karremans de Ondernemersagenda...
OPMARS SCHWALBE’S UNIVERSELE CLIK VALVE SYSTEEM VORDERT
Het Schwalbe Clik Valve®-systeem dat de ambitie heeft om te worden tot...