VELOUS RECOVERY FOOTWEAR. DICK WIJSMAN WIL ‘KUNSTJE’ NOG EEN KEER HERHALEN

Dit keer samen met zoon Steyn.  Een merk laden via celebrities die navolging krijgen van een doelgroep. Een aanpak die al een aantal jaren door verschillende merken en vooral in sport en mode wordt gevolgd. Merk laden en dan laten opstijgen en op maximale vlieghoogte brengen.
De functionaliteit van VELOES Recovery Footwear kan omschreven worden als aprés-sportschoeisel, herstelslippers voor sporters van alle niveaus.
En om dat over de bühne te brengen, om overtuigde gebruikers en het liefst ‘zendelingen’ te verkrijgen, bezoeken vader en zoon daarom kleinschalige sportevenementen. Iedereen die wil, mag de slippers – teenslippers en slides – uitproberen.
Het assortiment van VELOUS bestaat uit flips (teenslippers) en slides (slippers met een brede band). Ook is er een schoen, de Skyline. De slippers hebben een speciaal ontwikkelde (en heel dikke) zool die schokken absorbeert tijdens het lopen. Ze zijn gemaakt van schuim, rubber en polyurethaan (PU). Het resultaat is een zool met drie verschillende diktes die de hiellanding, de middenvoet en het afrollen van de voet optimaliseert. ,,De ultieme schoenherstelervaring”, aldus Dick Wijsman. Naar eigen zeggen al met enige clubs/teams in overleg over een samenwerking.
Met Crocs, UGGs en Teva’s was hij succesvol; aan overtuigingskracht en inzet zal het niet liggen. Dus…

Meer E-news

HIGH END- MTB-MERK ROTWILD MAAKT COMEBACK IN BENELUX
Rotwild werd van 2019 tot 2023 vertegenwoordigd door het Belgische handelshuis Wiki...
LIDL PAKT DOOR MET SPORT-SPONSORSHIPS. VOETBAL EN WIELRENNEN SPEERPUNTEN?
Lidl wordt drie jaar lang officiële partner van de UEFA Europa League...
VITALITEITSBENCHMARK CENTRUMGEBIEDEN 2024 LAAT EFFECTEN VAN FOCUS EN AANPAK ZIEN
In het benchmarkonderzoek van bureau Goudappel worden drie verschillende categorieën onderscheiden, gebaseerd...