RETAILING VOOR GENZ IS WERKEN MET ‘DUPES’

Dupes, oftewel duplicaten. Ons ‘oudjes’ noemen het ‘namaak’ of ‘imitatie’, maar voor de jongere doelgroep schijnen het dupes te zijn. Social media spelen ook hier weer een belangrijke rol. Ze staan, al dan niet via influencers vol met mode-items, parfums en make-up e.d. maar ook een dupe van de befaamde Stanley-drinkbeker of de ronde Uniqlo-tas. En dat voor een fractie van de normale prijs.

Meer E-news

VERNIEUWEN IS GEEN ZAAK VAN EENS IN ZOVEEL TIJD; VERNIEUWEN IS SEMI-CONTINUE
Bristol was één van de 2024-echecs. Elise Vanaudenhove verklaart het (slechte) imago...
RECOMMERCE ONTWIKKELT ZICH VOORSPOEDIG; TREND ZET DOOR IN 2025
Zowel economische als duurzame overwegingen zorgen voor de argumentatie/motivering. Het bruto handelsvolume...
RUKT DE DIGITALE WERELD IN 2025 VERDER OP? TOEPASSING DIGITALE TWINS ALS TEST VOOR DE REËLE WERELD
In de wereld van de Formule 1 en andere race-disciplines is het...