PARCOM WIL PME LEGEND OVERNEMEN. SPONSOR MANAGERS VAN SPORTCLUBS ZIJN ONGETWIJFELD ‘IN ALLE STATEN’

Parcom en Just Brands hebben de ACM om toestemming gevraagd voor de overname. In Parcom’s portfolio zitten al allerlei merken die we ook op de shirts van diverse voetbalclubs zien. Schijnbaar heeft Parcom een goed gevoel bij brand building via (media-)merken.
Speciaal voor die sponsorwerver die dit bericht nog niet bereikt heeft en wel zich verzekerd heeft van een Sportpartner-abonnement: het is nu tijd om in actie te komen!

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...