PARCOM WIL PME LEGEND OVERNEMEN. SPONSOR MANAGERS VAN SPORTCLUBS ZIJN ONGETWIJFELD ‘IN ALLE STATEN’

Parcom en Just Brands hebben de ACM om toestemming gevraagd voor de overname. In Parcom’s portfolio zitten al allerlei merken die we ook op de shirts van diverse voetbalclubs zien. Schijnbaar heeft Parcom een goed gevoel bij brand building via (media-)merken.
Speciaal voor die sponsorwerver die dit bericht nog niet bereikt heeft en wel zich verzekerd heeft van een Sportpartner-abonnement: het is nu tijd om in actie te komen!

Meer E-news

BE:AT OPENT EERSTE DEDICATED WINKEL. VAN-ZELF-SPREKEND IN 010
Esther Dankaart  heeft met haar merk BE:AT  de eerste flagshipstore geopend. Een...
ARTIN ATHLETICS: ONOPGEMERKT POSITIE VERWORVEN IN FOOTWEAR?
Artin Athletics vindt zijn oorsprong in Moergestel, het hart van de Brabantse...
KOMENDE, VIERDE EDITIE VAN FIETSEVENEMENT B2B FESTIVAL OPMAAT NAAR VOLGENDE FASE
De komende – vierde – editie van het B2B FESTIVAL  in de...