FASHION MEETS FITNESS: ACTIVE WEAR VOOR DE GYM ÉN DE BRUNCH MET VRIENDINNEN

Nederlandse modeketen Costes biedt vanaf nu ook activewear aan. Het merk kondigt de uitbreiding aan via social media kanalen. Op zich geen spectaculair nieuws. Maar het opvolgende statement trok onze aandacht: ‘Fashion meet fitness in de nieuwe capsule vol items die je net zo graag draagt naar de gym, als naar een brunchdate met vriendinnen’.
In het eerste aanbod zitten onder andere jumpsuits, leggings, ‘bra tops’, hoodies, joggingbroeken en sneakers. Prijzen variëren van 25 euro voor een top tot 45 euro voor een joggingbroek. Activewear is niet meer alleen voor de sportschool. Met de juiste accessoires zoals een mooie blazer, grote gouden oorbellen en een stijlvolle handtas, creëer jij een model off-duty look”, aldus Costes in het bericht.
Uw redacteur ziet dit nog niet zo snel voor zich, maar gaat het idee met open vizier tegemoet.

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...