ZWITSERSE MIGROS GRUPPE ZET SPORTX-KETEN IN DE ETALAGE

Dit jaar viert de Zwitserse sportretailketen haar 25e verjaardag, maar of het een feestje wordt staat nog te bezien. Moederbedrijf Migros heeft aangekondigd dat het de 61 locaties  wil verkopen. In een brief aan de leveranciers legt de CEO van Migros samen met het interim-hoofd van SportX, uit waarom. Verhoogde concurrentiedruk, zowel online als offline waardoor binnen ‘generalist’ Migros belemmeringen de ​​specifieke bewerking van deze markt in de weg staan. Migros ziet meer heil en kansen op succes voor SportX met een externe oplossing. Ook hier wordt Decathlon als een van de kandidaten genoemd.

Meer E-news

FOOTLOCKER’S REIMAGINED CONCEPT OOK IN HOOGCATHERIJNE UTRECHT
Foot Locker heeft een teleurstellend derde kwartaal van 2024 (eindigend op 2...
VELOFOLLIES 2025. BEURS VOOR DE ÉCHTE FIETSFAN
Van 17 tot 19 januari 2025 vindt in Kortrijk Xpo de 17de...
LUHTA SPORTSWEAR WINT ESG’S TRANSPARANCY AWARD 2024
Luhta Sportswear Company heeft afgelopen woensdag 11 december de internationale ESG Transparency...