HOE TIKTOK DE WERELD VAN STANLEY’S QUENCHER VERANDERDE…

Het Amerikaanse merk Stanley. staat bekend om zijn drinkbekers en –flessen buitenliefhebbers.
Tijdens de herlancering van de Quencher in 2019 kreeg de thermosbeker met een groot handvat en een rietje een belangrijke rol in een groot aantal TikTok-video’s. En wat gebeurde… de verkoop explodeerde. Het bedrijf zag met het succes van de drinkbeker ook zijn jaarlijkse omzet flink groeien. Sinds 2019 steeg de omzet van 73 miljoen dollar naar een verwachte 750 miljoen dollar in 2023.
Het kan verkeren…

Meer E-news

LORO PIANA ONDER TOEZICHT GEPLAATST WEGENS MISSTANDEN BIJ PRODUCTIE
Het Italiaanse luxemerk Loro Piana kan gerust als ‘beyond luxury’ worden geclassificeerd....
LOUISE NOBLE MOET FLIPFLOP VAN NIEUWE DESIGNIMPULSEN VOORZIEN
FitFlop heeft Louise Noble benoemd tot nieuwe Chief Product Officer. Zij moet...
SLEUTEL VOOR DUURZAAM LIGT BIJ BELONEN VAN GOED GEDRAG; ZOWEL VAN PRODUCENTEN ALS CONSUMENTEN
Volgens het UNEP-rapport uit 2020 “Sustainability and Circularity in the Textile Value...