TENSON BY X-TEND

Met de overname van Tenson krijgt X-Tend nog de functie van ‘backoffice’. Met Craft en Tenson zijn alle ‘lagen’ in het portfolio vertegenwoordigd en kan qua distributie en verkoopkanalen de aanwezigheid in sport- en outdoor-retail ook fashion verder worden ontwikkeld.
De beide merken worden centraal ondersteund vanuit het X-Tend wat betreft back-office. Hier ligt het accent op het realiseren van maximale (kosten-) efficiëncy terwijl bij de merken het accent zal liggen op het realiseren van de gewenste premium merkstatus.
In ons merkprofiel een uitgebreid overzicht van de ambitie en plannen met betrekking tot ‘Tenson by X-Tend’. Klik hier voor het document.

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...