DIGITAAL PASSEN EN TESTEN: WE STAAN NOG MAAR AAN HET BEGIN…

Canyon Bicycles is in samenwerking met de Hogeschool Darmstadt een traject gestart waarin allerlei Extended-Reality- en Virtual-Reality- concepten aan smartphoneapplicaties worden verbonden.
Deze applicaties zorgen voor het bepalen van lichaamsafmetingen en andere specs voor een nauwkeurige maatkeuze voor fietsen en kleding. 3D-scantechnologie en realtime bewegingsregistratie worden vervolgens gemeten en toegepast in de virtuele avatars. Vervolgens zorgen VR-headsets en smart trainers ervoor dat de rijeigenschappen van verschillende modellen getest kunnen worden. Deze nieuwe combinaties van bestaande technologieën laten zien wat de consument in de toekomst zal mogen verwachten als hij/zij gaat shoppen. Online of in de winkel. Aan de shopeigenaar is het om met extended services en beleving hier een specifieke, onderscheidende propositie aan toe te voegen.

Meer E-news

BRAND EVENT SPORTS BUSINESS CENTER: PRIMA OPMAAT NAAR WINTERSEIZOEN
De wintereditie van het Brand Event in Sports Business Center kon niet...
HB SPORTS VANAF APRIL A.S. IN BENELUX AAN DE SLAG MET HÄSTKO SPORTLINGERIE
Hästko’s oorsprong ligt in de Franse Alpen, met Chamonix Mont-Blanc, dé hotspot...
MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?
Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat...