GREEN FRIDAY: ALTERNATIEF VOOR BLACK FRIDAY. MAAK HET POSITIEF EN CONCREET AANTREKKELIJK VOOR CONSUMENTEN

Black Friday en de hiermee gepaard gaande kortingsacties. GREEN FRIDAY zou een mooi alternatief zijn. Maar hoe maak je dit (duurzaam) concreet richting consument? Want alleen de naam en in de spotlight zetten van merken die duurzaamheid/circulariteit in het DNA hebben, zet niet veel zoden aan de dijk. Als retailer merk-overstijgende Re-(paratie, re-use, re-cyle) services; misschien een idee?

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...