GREEN FRIDAY: ALTERNATIEF VOOR BLACK FRIDAY. MAAK HET POSITIEF EN CONCREET AANTREKKELIJK VOOR CONSUMENTEN

Black Friday en de hiermee gepaard gaande kortingsacties. GREEN FRIDAY zou een mooi alternatief zijn. Maar hoe maak je dit (duurzaam) concreet richting consument? Want alleen de naam en in de spotlight zetten van merken die duurzaamheid/circulariteit in het DNA hebben, zet niet veel zoden aan de dijk. Als retailer merk-overstijgende Re-(paratie, re-use, re-cyle) services; misschien een idee?

Meer E-news

CEO-WISSEL BIJ JULBO EYEWEAR
Damien Guillobez neemt het roer over van Christophe Beaud bij Julbo. Christophe...
HET STAAT TE GEBEUREN; ECHT WAAR! RACEFIETSEN MÉT TRAPONDERSTEUNING GAAT ‘BOOMEN’
Hulde aan Giant en Liv!; er is werkelijk veel durf nodig om...
VAUDE SUCCESVOL MET RETRACED-SOFTWARE IN DUURZAAM LEVERANCIERSMANAGEMENT
Softwarebedrijf heeft met VAUDE niet alleen een dedicated en ambitieuze maar ook...