GREEN FRIDAY: ALTERNATIEF VOOR BLACK FRIDAY. MAAK HET POSITIEF EN CONCREET AANTREKKELIJK VOOR CONSUMENTEN

Black Friday en de hiermee gepaard gaande kortingsacties. GREEN FRIDAY zou een mooi alternatief zijn. Maar hoe maak je dit (duurzaam) concreet richting consument? Want alleen de naam en in de spotlight zetten van merken die duurzaamheid/circulariteit in het DNA hebben, zet niet veel zoden aan de dijk. Als retailer merk-overstijgende Re-(paratie, re-use, re-cyle) services; misschien een idee?

Meer E-news

AI AL EFFECTIEF IN FORECASTING
De combinatie van data (winkelgedrag, webverkeer, loyaliteitsprogramma’s en wat al niet meer...
SKS GERMANY’S ORANGE STORE. ONLINE B2C VRAAG- EN BESTELPLATFORM MET LOCAL FIRST-DEALER AANPAK
In de Orange Store vind je alles wat je nodig hebt voor...
ALS WHATSAPP OOK AL SOCIAL MEDIA IS…LOGISCH DAT SOCIAL MEDIA EEN HYPE IS
We besteden gemiddeld zo’n 2 uur (115 minuten) per dag aan social...