VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

BE:AT OPENT EERSTE DEDICATED WINKEL. VAN-ZELF-SPREKEND IN 010
Esther Dankaart  heeft met haar merk BE:AT  de eerste flagshipstore geopend. Een...
ARTIN ATHLETICS: ONOPGEMERKT POSITIE VERWORVEN IN FOOTWEAR?
Artin Athletics vindt zijn oorsprong in Moergestel, het hart van de Brabantse...
KOMENDE, VIERDE EDITIE VAN FIETSEVENEMENT B2B FESTIVAL OPMAAT NAAR VOLGENDE FASE
De komende – vierde – editie van het B2B FESTIVAL  in de...