VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

BRAND EVENT SPORTS BUSINESS CENTER: PRIMA OPMAAT NAAR WINTERSEIZOEN
De wintereditie van het Brand Event in Sports Business Center kon niet...
HB SPORTS VANAF APRIL A.S. IN BENELUX AAN DE SLAG MET HÄSTKO SPORTLINGERIE
Hästko’s oorsprong ligt in de Franse Alpen, met Chamonix Mont-Blanc, dé hotspot...
MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?
Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat...