VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

LORO PIANA ONDER TOEZICHT GEPLAATST WEGENS MISSTANDEN BIJ PRODUCTIE
Het Italiaanse luxemerk Loro Piana kan gerust als ‘beyond luxury’ worden geclassificeerd....
LOUISE NOBLE MOET FLIPFLOP VAN NIEUWE DESIGNIMPULSEN VOORZIEN
FitFlop heeft Louise Noble benoemd tot nieuwe Chief Product Officer. Zij moet...
SLEUTEL VOOR DUURZAAM LIGT BIJ BELONEN VAN GOED GEDRAG; ZOWEL VAN PRODUCENTEN ALS CONSUMENTEN
Volgens het UNEP-rapport uit 2020 “Sustainability and Circularity in the Textile Value...