DE STEEK: EEN CONCEPT VOOR DE TOEKOMST?!

Uit de mond van bedenkster en oprichtster Natalie de Koning klinkt het allemaal nog heel filosofisch, romantisch en bevlogen. Wie echter bedenkt dat de instroom van nieuwe Medelanders behoorlijk omvangrijk is en voor hen in de ‘thuislanden’ de mensen nog niet zo ver ‘afgedreven’ zijn van het ‘naai-en verstelwerk’ ziet toch al snel ook een businessmodel in Natalie’s concept ‘De Steek’.
Natalie studeerde aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Daarna volgde ze een master aan ArtEZ waar ze haar eigen textiel van textielafval leerde maken. Als bijbaantje gaf ze een tijdlang naailessen in haar atelier, één keer per week op een vast tijdstip en op dezelfde dag. Inmiddels is de De Steek uitgegroeid tot een heus, homogeen uitgebouwd, competentie- en activiteitencentrum op het gebied van ontwerp, productie en reparatie-/herstel. Met alle mogelijk faciliteiten en middelen.
Met de juiste partners lijkt hier een upscaling zeker wel in het verschiet te liggen.

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...