ESSILORLUXOTTICA STAPT IN HOORTOESTELLEN

Parallel aan de acties die het moederbedrijf van onder andere Pearle en Ray-Ba moet nemen om zich in de VS teweer te stellen tegen de aanklacht van het maken van prijsafspraken met concurrenten, neemt het moederbedrijf ook het initiatief om actief producten te ontwikkelen of bedrijven te acquireren in het audio-segment. Naast retailing in dit domein is het voornemen om ook producenten, merken in dit segment aan het portfolio toe te voegen.
Wellicht dat men hier ook nog een mooie toekomst voor zich ziet qua interactiviteit!?

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...