Magazines

Onze magazines verschijnen als Dossier, als Special edition of als publicatie in de reeks In de Schijnwerpers.

Onze Dossiers verschijnen ter gelegenheid van speciale hoogtij-momenten of naar aanleiding van bijzondere gebeurtenissen, evenementen of thema’s.
Start van het inkoopseizoen, beurs, een specifieke nieuwe (product- of dienst)innovatie, een specifiek thema of een andere gebeurtenis kunnen aanleiding geven tot een uitvoeriger verslag. Hierin voorziet de E-News niet een passende vormgeving. Vandaar de keuze om hiervoor – ook digitaal- een ander format in te zetten. De dossiers zijn ook onderdeel van het abonnements-/lidmaatschapsarrangement.

Special Editions verschijnen ‘in opdracht’. Deze worden gepubliceerd naar aanleiding van specifieke evenementen, shows, congressen, beurzen en gebeurtenissen e.d.
De special editions hebben als doelstelling om de achterban van Sport Partner via deze publicaties te informeren over de inhoud van betreffende activiteit en kunnen zowel vooraf (pre-view) of achteraf (verslag of impressie) worden gepubliceerd. De Special Editions worden verspreid naar de gehele database van 333 Media b.v./Sport Partner magazine en krijgen daarmee een maximale distributie.

In de rubriek ‘In de schijnwerpers‘ In de sport-, outdoor- en mode-industrie bepalen iconen, toppers die normen verleggen en telkens weer records ‘breken, telkens weer de actualiteit. Soms wordt hun naam tot legacy in de namen of modellen van bepaalde producten en andermaal worden ze met standbeelden of bokalen vereeuwigd.
In onze serie ‘publicaties’ schetsen we profielen van individuen die met speciale initiatieven, leiderschap en/of bijzondere prestaties een belangrijke bijdrage aan de business leveren of hebben geleverd.

2025,
nummer 1

ISPO 2025 in één oogopslag

Drie dagen vol (nieuwe) inzichten, inspiratie, kansen en leerervaringen.
Van en voor professionals.

Van zondag 30 november tot en met dinsdag 2 december komt de wereldwijde sportindustrie weer bijeen in München voor het belangrijkste evenement van de internationale sport- en outdoorindustrie.
Meer dan 2.300 exposanten en 55.000 bezoekers uit 113 landen maken de beurs tot dé centrale ontmoetingsplek.

Drie dagen die veel mogelijkheden bieden voor oriëntatie op nieuwe strategieën, deuren openen naar nieuwe contacten en de start van het orderseizoen versnellen.
Wat normaal gesproken weken zou duren, kan hier en dan op een compacte en efficiënte manier plaatsvinden.
Via directe uitwisseling, op ooghoogte, met gesprekspartners waarmee perspectieven en uitdagingen gedeeld kunnen worden.

In dit ‘dedicated bericht’  een beknopt overzicht van hoogtepunten en nieuws.

Meer magazine laden