WASBAR ZOU JE ZEKER OOK ALS EEN KANS KUNNEN ZIEN

Het Vlaamse Wasbar staat op het punt de landsgrens over te steken naar ons land. Het concept van Yuri Vandenbogaerde en Dries Henau stamt uit 2012, wat ontstond als een combinatie tussen een restaurant en wasserette. Wasbar heeft inmiddels 12 locaties in België, in  Antwerpen, Gent, Brussel, Brugge en Hasselt.  Op de een of andere manier lijkt hier een samenwerking met mode-/sport-/outdoor-retail kansen opleveren. Met was-abo’s, -tegoedbonnen enerzijds en vouchers anderzijds en ondertussen ook levensduur en onderhoud bevorderen.

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...