VAN SPORT NAAR LIFESTYLE: MARKTVERBREDING ALA ARENA

Het gaat goed met Arena. De ingezette verbreding is effectief. Voorheen lag de focus specifiek op zwemsporters, nu is dit veel breder met watersport als domein. Het nieuwe concept spreekt prestatiesporters aan, maar ook alle anderen die een ‘binding’ hebben met water en water-activiteiten. Het merk wil meer mensen aanspreken die zwemmen niet alleen als pure sport zien, maar als onderdeel van hun buiten-zijn en -leven. En dat heeft het merk, de productlijnen en belangrijke draai en verbreding gegeven. En blijkbaar niet zonder succes.

Meer E-news

BE:AT OPENT EERSTE DEDICATED WINKEL. VAN-ZELF-SPREKEND IN 010
Esther Dankaart  heeft met haar merk BE:AT  de eerste flagshipstore geopend. Een...
ARTIN ATHLETICS: ONOPGEMERKT POSITIE VERWORVEN IN FOOTWEAR?
Artin Athletics vindt zijn oorsprong in Moergestel, het hart van de Brabantse...
KOMENDE, VIERDE EDITIE VAN FIETSEVENEMENT B2B FESTIVAL OPMAAT NAAR VOLGENDE FASE
De komende – vierde – editie van het B2B FESTIVAL  in de...