STELLA HERRIJST UIT DE AS MET TRADITIONEEL BUSINESS MODEL

De nieuwe eigenaar heeft twaalf Stella-winkels geopend.  Het bedrijf geeft het merk een tweede leven in afgeslankte vorm en middels een samenwerking met dealers. Met 60 werknemers die voorheen ook in dienst waren en een nieuwe website. De winkels zijn voorbereid op de nieuwe aanpak. Waar de fietsen voorheen centraal werden geleverd, zijn ze nu direct beschikbaar vanuit de winkel. Ook wordt thuisbezorging mogelijk gemaakt. Bij elke vestiging staat hiervoor een bus klaar.
En natuurlijk bieden de winkels ook onderhoudsservice aan. Niet alleen aan nieuwe klanten; maar ook aan de oudere merk-klanten. Daarin zal mogelijk nog een behoorlijk stuwmeer aan potentie schuil gaan ondanks de pogingen van partijen als bij voorbeeld BIKE Totaal en Kwik-Fit om deze groep consumenten af te vangen.

Meer E-news

RETAILERS MOETEN (OOK) MEDIABEDRIJF (WILLEN) ZIJN
Retailers verkopen niet langer alleen producten, ze verkopen verhalen. In een tijd...
STELLA HEEFT NIEUWE USP: SERVICE AAN HUIS MET FIETSREPARATIE.NU
“We willen elke klant snel, vakkundig en op een manier die past...
LOUIS VUITTON DOET HET IN KNOKKE TEGENWOORDIG IN EEN WITTE DROOMVILLA
In het rijtje bijzondere retailconcepten mag deze ook niet ontbreken. Louis Vuitton...