PUMA KIEST VOOR LANGERE TERMIJN SAMENWERKING MET HYROX

Puma heeft de samenwerking met Hyrox, de internationale fitnessraceserie, voortijdig verlengd. De samenwerking loopt nu tot 2030. Puma blijft de officiële leverancier van kleding en schoenen en treedt op als exclusieve partner van de Hyrox World Championships. Het merk zet daarmee duidelijk paal en perk in de domein. Inzet zal hiermee nu moeten zijn om deze officiële rol ook om te zetten in productontwikkeling waarmee de Hyrox-sporter ‘niet om Puma heen kan’.

Meer E-news

HIGHSNOBIETY BEPERKT ACTIVITEITEN; NIET LANGER ZELFSTANDIG ACTIEF ALS PRODUCENT
Highsnobiety lanceerde zijn e-commerce-activiteiten in 2019 met als doelstelling de geproduceerde redactionele...
SHEIN VINDT EERSTE PAARD VAN TROJE-PARTNER VOOR EUROPESE FYSIEKE RETAIL
In de komende weken wil het zes fysieke winkels openen in luxewarenhuizen...
PRIMARK START TEST MET SUBSIDIËRING KLEINE REPARATIES
Het lijkt simpel en dat is het eigenlijk ook, maar je moet...