PRE- EN POST-BLACK FRIDAY VERLENGEN DE BLACK FRIDAY-IMPACT. SALES IN USA DESONDANKS NOG 3 PROCENT LAGER DAN VORIG JAAR

Het heeft er alle schijn van dat tal van bedrijven een aanloop nemen naar de komende nieuwe Trump-termijn. Aan de ene kant proberen fabrikanten uit Europa en Azië nog maximaal te verschepen naar de VS voordat Trump c.s. de voorspelde importbeperkende maatregelen oplegt en aan de andere kan lijkt de retail met man en macht produkten richting consument te duwen. Zo is Black Friday inmiddels meer tot een Black November geworden waarbij de ene promotie bijna over de andere struikelt.
De consument laat het schijnbaar over zich heen komen. Oriënteert zich eerder op de december maand-cadeaus, maar in de VS blijft het omzetcijfer tot en met 16 november nog op min 3 procent steken. Meer voor minder lijkt het daarmee te zijn….

Meer E-news

BRAND EVENT SPORTS BUSINESS CENTER: PRIMA OPMAAT NAAR WINTERSEIZOEN
De wintereditie van het Brand Event in Sports Business Center kon niet...
HB SPORTS VANAF APRIL A.S. IN BENELUX AAN DE SLAG MET HÄSTKO SPORTLINGERIE
Hästko’s oorsprong ligt in de Franse Alpen, met Chamonix Mont-Blanc, dé hotspot...
MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?
Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat...