POP-UP OF SHOP-IN-SHOP? H&M IN SELFRIDGES

H&M gaat een bijzondere samenwerking aan met luxewarenhuis Selfridges: H&M organiseerde een pop-upwinkel in Londen en presenteerde daar een nieuwe kinderkledinglijn: H&M Adorable, Een premium collectie met materialen als biologisch katoen, cashmere. En qua kleur: neutrale kleuren. Een nieuwe aanpak; Voor het eerst in de geschiedenis is H&M te vinden in een warenhuis. De nieuwe collectie is behalve bij Selfridges ook online en in geselecteerde H&M-winkels te koop.
‘We kunnen geen betere plek bedenken dan Selfridges om de collectie onder te brengen’, aldus Sofia Löfstedt, hoofd van H&M Kids. En dat lijkt duidelijk te wijzen op een initiatief dat bij succes nog menig vervolg zal kunnen krijgen. Zo mogelijk niet alleen bij Selfridges….

Meer E-news

‘TECH’ PROMINENT AANWEZIG TIJDENS KOMENDE ISPO MUNICH
Nieuwe technologieën zorgen niet alleen voor een stormachtige ontwikkeling van E-sports, maar...
ONLINE DUURZAME RE-COMMERCE GROEIT 50% HARDER
Onlinemarktplaatsen waar tweedehandsproducten worden verkocht groeien een stuk, gemiddeld 50%, harder dan...
TCK SPORTS GROUP BREIDT ACTIVITEITEN IN FIETSBRANCHE UIT: FIZIK AAN BOORD
TCK Sports Group heeft per direct de exclusieve distributie van Fizik op...