POP-UP OF SHOP-IN-SHOP? H&M IN SELFRIDGES

H&M gaat een bijzondere samenwerking aan met luxewarenhuis Selfridges: H&M organiseerde een pop-upwinkel in Londen en presenteerde daar een nieuwe kinderkledinglijn: H&M Adorable, Een premium collectie met materialen als biologisch katoen, cashmere. En qua kleur: neutrale kleuren. Een nieuwe aanpak; Voor het eerst in de geschiedenis is H&M te vinden in een warenhuis. De nieuwe collectie is behalve bij Selfridges ook online en in geselecteerde H&M-winkels te koop.
‘We kunnen geen betere plek bedenken dan Selfridges om de collectie onder te brengen’, aldus Sofia Löfstedt, hoofd van H&M Kids. En dat lijkt duidelijk te wijzen op een initiatief dat bij succes nog menig vervolg zal kunnen krijgen. Zo mogelijk niet alleen bij Selfridges….

Meer E-news

BRILJANT CONCEPT; WMNSUIT. WE KIJKEN UIT NAAR DE MEDIACAMPAGNE
Strafrechtjurist Fleur Huijs richtte samen met compagnon Michelle Haagmans het vrouwenpakkenmerk Wmnsuit...
INDITEX LEGT NIEUW 'IJZER' IN HET EUROPESE MODE RETAIL-VUUR: LEFTIES
Inditex heeft bekend gemaakt dat het budgetketen Lefties gaat inzetten als antwoord...
PROTEST SPORTSWEAR ONDERSTEUNT ACTIVE ADAPTIVE MET EENMALIGE DONATIE
Protest Sportswear, ondersteunt met het Protest FUN(D) non-profitorganisaties die het leven van...