OPWARMING STIMULEERT DRIE-LAGEN-CONCEPT

Het merk Schöffel sorteert duidelijk en actief voor bij de ontwikkeling van collecties en producten op de verdergaande klimaatverandering. Ze stelt het lagen-systeem veel nadrukkelijker centraal in de ontwikkeling om uiteindelijk de consumenten meer flexibiliteit en aanpassingsvermogen te kunnen bieden. En daarmee aantrekkelijkheid, tevredenheid en merktrouw te bevorderen, denken we dan. Geen gekke gedachte.

Meer E-news

HIGH END- MTB-MERK ROTWILD MAAKT COMEBACK IN BENELUX
Rotwild werd van 2019 tot 2023 vertegenwoordigd door het Belgische handelshuis Wiki...
LIDL PAKT DOOR MET SPORT-SPONSORSHIPS. VOETBAL EN WIELRENNEN SPEERPUNTEN?
Lidl wordt drie jaar lang officiële partner van de UEFA Europa League...
VITALITEITSBENCHMARK CENTRUMGEBIEDEN 2024 LAAT EFFECTEN VAN FOCUS EN AANPAK ZIEN
In het benchmarkonderzoek van bureau Goudappel worden drie verschillende categorieën onderscheiden, gebaseerd...