OOK ZALANDO LEGT ZICH MEER TOE OP SPORT

Ook Zalando ziet ‘brood’ in de ontwikkeling als “multi-specialist” en heeft daarbij sport op vizier genomen. Het bedrijf ontwikkelt inmiddels een  hoogwaardig hardloop- en fietsaanbod waarin ook zeker meer technische producten vertegenwoordigd zijn.
General manager sports Nina Graf‑Vlachy laat qua ambitie niets aan de verbeelding over met haar statement: “We zien een groot onbenut potentieel: meer dan 85% van onze klanten is wekelijks actief in sport, maar velen kopen nog steeds niet het merendeel van hun sportproducten bij Zalando. Ons doel is een gespecialiseerd en overtuigend aanbod te creëren waardoor Zalando de eerste plek wordt waar mensen aan denken voor sport. Het gaat niet alleen om meer producten toevoegen, maar om het bouwen van een onderscheidende platform die de beste producten, content en advies combineert om de voorkeurs-multispecialist voor sport in Europa te worden.”

Meer E-news

HIGHSNOBIETY BEPERKT ACTIVITEITEN; NIET LANGER ZELFSTANDIG ACTIEF ALS PRODUCENT
Highsnobiety lanceerde zijn e-commerce-activiteiten in 2019 met als doelstelling de geproduceerde redactionele...
PUMA KIEST VOOR LANGERE TERMIJN SAMENWERKING MET HYROX
Puma heeft de samenwerking met Hyrox, de internationale fitnessraceserie, voortijdig verlengd. De...
SHEIN VINDT EERSTE PAARD VAN TROJE-PARTNER VOOR EUROPESE FYSIEKE RETAIL
In de komende weken wil het zes fysieke winkels openen in luxewarenhuizen...