MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?

Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat lijkt op dit moment de gemeenschappelijke kenmerken te zijn van de overstap die retailers als MediaMarkt, Kruidvat en dichter bij onze branche, ANWB momenteel maken.
Daarentegen lijken de grotere partijen met een stevige B2C-focus in specifieke branches zich de retailfunctie met name naar zichzelf toe te trekken via brand-/outlet-stores. We zijn benieuwd wat 2025 ook wat dit betreft voor ons in petto heeft…

Meer E-news

VERNIEUWEN IS GEEN ZAAK VAN EENS IN ZOVEEL TIJD; VERNIEUWEN IS SEMI-CONTINUE
Bristol was één van de 2024-echecs. Elise Vanaudenhove verklaart het (slechte) imago...
RECOMMERCE ONTWIKKELT ZICH VOORSPOEDIG; TREND ZET DOOR IN 2025
Zowel economische als duurzame overwegingen zorgen voor de argumentatie/motivering. Het bruto handelsvolume...
RUKT DE DIGITALE WERELD IN 2025 VERDER OP? TOEPASSING DIGITALE TWINS ALS TEST VOOR DE REËLE WERELD
In de wereld van de Formule 1 en andere race-disciplines is het...