LIVESTREAMING: SHOW MET GROTER PUBLIEK EN REALTIME SHOPPING

De lancering van livestreaming in China in november 2023 is voor ZARA in ieder geval zo succesvol gebleken, dat Zara dit ook in westerse landen, waaronder Nederland, gaat aanbieden. Vorig jaar presenteerden ook een aantal social media al vergelijkbare initiatieven. Hierover ontvingen we tot nu toe niet vergelijkbare succesverhalen.
Wellicht dat het verschil en de verklaring voor het succes dan vooral in de ‘afzender’ en ‘omvang en profiel’ van diens achterban ligt?
Onder de noemer Zara Streaming is het voor consumenten mogelijk om items te kopen die in live video’s worden aangeprezen.

Meer E-news

VERNIEUWEN IS GEEN ZAAK VAN EENS IN ZOVEEL TIJD; VERNIEUWEN IS SEMI-CONTINUE
Bristol was één van de 2024-echecs. Elise Vanaudenhove verklaart het (slechte) imago...
RECOMMERCE ONTWIKKELT ZICH VOORSPOEDIG; TREND ZET DOOR IN 2025
Zowel economische als duurzame overwegingen zorgen voor de argumentatie/motivering. Het bruto handelsvolume...
RUKT DE DIGITALE WERELD IN 2025 VERDER OP? TOEPASSING DIGITALE TWINS ALS TEST VOOR DE REËLE WERELD
In de wereld van de Formule 1 en andere race-disciplines is het...