LIDL SLAAT HANDEN INEEN MET TREK BIJ PROF WIELERTEAM

Lidl wordt hoofdsponsor en strategische partner van het UCI World Tour Team Lidl-Trek.
De langdurige samenwerking begint met twee traditionele wielerevenementen: de teams strijden voor het eerst als Lidl-Trek in de Giro d’Italia voor dames en de Tour de France voor heren.
Wie niet bekend is met de voorliefde van voormalig topman Frits van Eerd zou ook niet zo snel JUMBO koppelen aan F1 en Max Verstappen. LIDL, wielrennen en het TREK-team zijn tenminste net zo opmerkelijk en wellicht gelijk succesvol qua naamsbekendheid en branding. Het is ze gegund!

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...