LIDL SLAAT HANDEN INEEN MET TREK BIJ PROF WIELERTEAM

Lidl wordt hoofdsponsor en strategische partner van het UCI World Tour Team Lidl-Trek.
De langdurige samenwerking begint met twee traditionele wielerevenementen: de teams strijden voor het eerst als Lidl-Trek in de Giro d’Italia voor dames en de Tour de France voor heren.
Wie niet bekend is met de voorliefde van voormalig topman Frits van Eerd zou ook niet zo snel JUMBO koppelen aan F1 en Max Verstappen. LIDL, wielrennen en het TREK-team zijn tenminste net zo opmerkelijk en wellicht gelijk succesvol qua naamsbekendheid en branding. Het is ze gegund!

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...