LE COQ SPORTIF HEEFT UITZICHT OP VOLGEND ‘LEVEN’

Een consortium van investeerders, waaronder de Amerikaanse Umbro-moedermaatschappij Iconix Brand Group, de Franse investeringsmaatschappij Neopar en een groep investeerders, met o.a. de Franse ondernemer en miljardair Xavier Niel, enkele sporters en oud-bestuurders van Le Coq Sportif, heeft een bod van 60 miljoen euro uitgebracht op het Franse sportkledingmerk Le Coq Sportif. Dat meldt het Franse persbureau AFP. Het consortium laat weten dat het van Le Coq Sportif weer een herkenbaar, toegankelijk en populair merk wil maken. Met een stevige financiële injectie is het de bedoeling om Le Coq Sportif wereldwijd nieuw leven in te blazen. Daarvoor krijgen de investeerders ondersteuning van verschillende multimerkenretailers, waaronder Intersport. In Nederland is Le Coq Sportif niet alleen actief via de eigen webshop, maar onder meer ook verkrijgbaar bij Decathlon en via Zalando.

Meer E-news

ON’S SUCCES IS AL FENOMENAAL. HET VIZIER LIJKT NU OOK OP SUCCES IN CHINA GERICHT
Het trackrecord van ON is al ongekend, maar het lijkt nog veel...
KIPLING SCHOENEN TERUG IN NEDERLAND
Na een jaar afwezigheid keert Kipling terug in de schoenenwereld. Voor zomer...
GIANT EN LIV IN VERVOLG MET EIGEN E+-SYSTEM AANDRIJFTECHNOLOGIE
De nieuwe e-bike modellen van Giant en zustermerk Liv zijn voorzien van...