ISPO LANCEERT RETAIL CLUB

Retailvriendelijkheid is één van de belangrijke pijlers van de nieuwe aanpak. En dit wordt met de komende editie geconcretiseerd in de (gratis) Retail Club.
Het lidmaatschap biedt retailers tal van exclusieve voordelen:
– gratis ticket voor de detailhandel
– toegang tot de Retail Club Lounge tijdens het evenement; inclusief catering
– georganiseerde rondleidingen op het beursterrein
– conferentieprogramma met best practices en retailkennis
– networking en kennisuitwisseling met experts uit de branche.
Wie zich nu registreert, krijgt ook een gratis abonnement van 2 maanden op Sporting Goods Intelligence van EDM – dé bron voor internationale branche-info en -analyses- aangeboden. Meer details en aanmelden via:
https://www.ispo.com/en/sports-business/ispo-retail-club-advantages

Meer E-news

F1 COUREUR CHARLES LECLERC KRIJGT OOK Z’N EIGEN COLLECTIE
Ferrari maakt bekend dat het samenwerkt met de F1-coureur aan een exclusieve,...
WARBURG PINCUS VIA AANKOOP MEERDERHEID AAN HET ROER BIJ UVEX
De Uvex Group heeft met Warburg Pincus een financieel sterke investeerder aangetrokken...
DECATHLON START SAMENWERKING MET RHEON LABS VOOR NEXT-GEN SPORTKLEDING
Decathlon heeft een wereldwijde samenwerking aangekondigd met het Britse materiaaltechnologiebedrijf Rheon Labs....