WEB-BANNERS-500x150_(1)
WEB-BANNERS-500x150_(1)

INFLUENCERS DIE ROL VAN OPDRACHTGEVERS OF RETAIL OVERNEMEN: GEZEGEND ZIJN JOHN MEULEMANS’ WOORDEN

Influencermarketingexpert John Meulemans’ mond mag ‘koekies’ eten. Oftewel: opdat hij maar zo snel mogelijk gelijk moge krijgen.  John’s visioen:  Het wordt voor influencers steeds makkelijker om een eigen shop op te zetten. “De grootste golf moet nog komen”, zegt influencermarketingexpert John Meulemans in het aprilnummer van RetailTrends. Naast intensieve samenwerkingen met retailers startten de afgelopen jaren veel influencers op eigen houtje een label. Meulemans ziet dat deze trend sinds de coronacrisis een vlucht heeft genomen. “Influencers zagen tijdens de lockdowns hun inkomsten dalen en beseften hoe afhankelijk ze eigenlijk waren van merken. Zo ontstond de gedachte: ‘waarom ga ik het niet zelf proberen?’”.
Blijkbaar is de idee dat de drempel zo laag is. Nou, ervaren maar….want alleen door schade en schande wordt je echt wijs!

Meer E-news

OUTDOOR BY ISPO REIKT 34 AWARD UIT. DACHSTEIN-FOOTWEAR BEHOORT TOT DE GELUKKIGEN
Afgelopen week werden 34 producten door een vakjury, na uitgebreide testsessies, aangewezen...
LIDL SLAAT HANDEN INEEN MET TREK BIJ PROF WIELERTEAM
Lidl wordt hoofdsponsor en strategische partner van het UCI World Tour Team...
GREENPEACE TEST EN 11 VAN DE 14 ONDERZOCHTE MERKEN VALLEN DOOR DE MAND. VAUDE’S GREEN SHAPE SLAAGT MET VLAG EN WIMPEL
Greenpeace heeft 14 duurzaamheidslabels onder de loep genomen en helaas, de meeste...

Peter Dankaart Cup 2023

Kies je favoriet