INFLUENCERS DIE ROL VAN OPDRACHTGEVERS OF RETAIL OVERNEMEN: GEZEGEND ZIJN JOHN MEULEMANS’ WOORDEN

Influencermarketingexpert John Meulemans’ mond mag ‘koekies’ eten. Oftewel: opdat hij maar zo snel mogelijk gelijk moge krijgen.  John’s visioen:  Het wordt voor influencers steeds makkelijker om een eigen shop op te zetten. “De grootste golf moet nog komen”, zegt influencermarketingexpert John Meulemans in het aprilnummer van RetailTrends. Naast intensieve samenwerkingen met retailers startten de afgelopen jaren veel influencers op eigen houtje een label. Meulemans ziet dat deze trend sinds de coronacrisis een vlucht heeft genomen. “Influencers zagen tijdens de lockdowns hun inkomsten dalen en beseften hoe afhankelijk ze eigenlijk waren van merken. Zo ontstond de gedachte: ‘waarom ga ik het niet zelf proberen?’”.
Blijkbaar is de idee dat de drempel zo laag is. Nou, ervaren maar….want alleen door schade en schande wordt je echt wijs!

Meer E-news

VERNIEUWEN IS GEEN ZAAK VAN EENS IN ZOVEEL TIJD; VERNIEUWEN IS SEMI-CONTINUE
Bristol was één van de 2024-echecs. Elise Vanaudenhove verklaart het (slechte) imago...
RECOMMERCE ONTWIKKELT ZICH VOORSPOEDIG; TREND ZET DOOR IN 2025
Zowel economische als duurzame overwegingen zorgen voor de argumentatie/motivering. Het bruto handelsvolume...
RUKT DE DIGITALE WERELD IN 2025 VERDER OP? TOEPASSING DIGITALE TWINS ALS TEST VOOR DE REËLE WERELD
In de wereld van de Formule 1 en andere race-disciplines is het...