GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

DIGITALE MARKTPLAATS REFURBED OOK VAN START MET SPORTARTIKELEN
Uiteraard zijn het refurbished producten, maar aangezien het ook demo-modellen kunnen zijn,...
PEDAL PLATE: MARKTVERRUIMENDE PEDAAL-ADAPTER DIE ONDERSTEUNING VERDIENT
Wederom een Nederlands initiatief dat voor de hele branche een belangrijke functie...
L.CATTERTON (WERKMIJ. LVMH) STAPT IN BIJ TOD’S
Deze werkmaatschappij van de Group heeft, na de IPO van Birkenstock weer...