GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...