GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

FULL CIRCLE CLOTHING: ALL-IN DIGITAAL PASPOORT?
Realtime inzicht in de circulaire levenscyclus van kleding via NFC-tags en/of QR-codes....
NORDISK KIEST VOOR SELECTIEVE DISTRIBUTIE
Het Deense outdoormerk Nordisk zal vanaf januari 2024 afhankelijk overstappen op selectieve...
TECHNISCHE STAF VITESSE ENTHOUSIAST AAN DE SLAG MET LOTTO-KICKSEN
Sport Group Benelux heeft de leden van de technische staf van Vitesse...