Banners (Sport Partner)4
Banners (Sport Partner)4

GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

FAST FASHION ZORGT OOK VOOR BUSINESS ZONDER UITZICHT OP WELVAART
In de Ghanese hoofdstad Accra arriveren elke week ongeveer honderd containers met...
BIKE24 OOK IN BENELUX AAN DE SLAG
Fietspostorderbedrijf Bike24 (Dresden) start het nieuwe fietsseizoen met nieuwe, ook op Nederland,...
VTO: VIRTUAL TRY ON
Het winkellandschap evolueert mee met de zich steeds verder ontwikkelende en vragende...