GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

ALLEEN DE LETTERS ‘KTM’ VERBINDEN FIETSEN NOG MET MOTOREN
KTM Fahrrad GmbH en KTM AG gingen hun eigen weg na het...
‘BLACK FRIDAY’ GAAT ZEER WAARSCHIJNLIJK WEER ALLE RECORDS BREKEN
De feestdagenperiode is zeer zeker van start gegaan. Vorige week was het...
ANWB MARKETPLACE. HOE LANG NOG ‘ANWB’?
We hebben de oprichting van de marketplace al eerder geduid vanuit een...