GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

VELOUS RECOVERY FOOTWEAR. DICK WIJSMAN WIL ‘KUNSTJE’ NOG EEN KEER HERHALEN
Dit keer samen met zoon Steyn.  Een merk laden via celebrities die...
SPORT BUSINESS BRAND EVENT SPRING SUMMER 2025. NIEUWE ENERGIE TANKEN!
Afgelopen maandag stond het parkeerterrein weer eens helemaal vol. Gedurende de dag...
PETER DANKAART CUP 2024 STAAT DIT JAAR IN SCHIJNDEL
Namens de jury mocht Philip Duijvestein, winnaar van de 2023-editie, afgelopen maandag...