FULL CIRCLE CLOTHING: ALL-IN DIGITAAL PASPOORT?

Realtime inzicht in de circulaire levenscyclus van kleding via NFC-tags en/of QR-codes. Met dit innovatieve concept speelt de Nederlandse start-up Full Circle Clothing in op de wetgeving rondom het Digital Product Passport (DPP). De Europese Unie ondersteunt de start-up financieel en het bedrijf werd onlangs erkend door Vodafone Business als Fit For the Future.
De NFC-tags zullen inzicht geven in o.a. gegevens over de levenscyclus van het kledingstuk, de prijstransparantie en informatie over het onderhouden van het materiaal.

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...