FOOTLOCKER’S REIMAGINED CONCEPT OOK IN HOOGCATHERIJNE UTRECHT

Foot Locker heeft een teleurstellend derde kwartaal van 2024 (eindigend op 2 november) achter de rug; de totale omzet daalde met 1,4 procent op jaarbasis tot 1,96 miljard dollar en inclusief  verrekening van wisselkoersschommelingen 2,2 procent. Na een nettowinst van $28 miljoen in hetzelfde kwartaal vorig jaar, boekte Foot Locker nu een nettoverlies van $33 miljoen.
Maar… er is hoop…
O.a. met het Reimagined-concept wil het bedrijf een nieuwe, succesvolle periode toevoegen aan haar bestaan. De tweede winkel in Europa is gevestigd in Hoog Catharijne, Utrecht. Dit is de tweede winkel van dit innoverende concept in Europa en zet nieuwe standaarden voor de winkelervaring in de moderne sneakerscultuur. De Reimagined winkels richten zich op een unieke, gepersonaliseerde klantervaring, waarbij modern design en op maat gemaakte diensten samenkomen.

Meer E-news

RETAILERS MOETEN (OOK) MEDIABEDRIJF (WILLEN) ZIJN
Retailers verkopen niet langer alleen producten, ze verkopen verhalen. In een tijd...
STELLA HEEFT NIEUWE USP: SERVICE AAN HUIS MET FIETSREPARATIE.NU
“We willen elke klant snel, vakkundig en op een manier die past...
LOUIS VUITTON DOET HET IN KNOKKE TEGENWOORDIG IN EEN WITTE DROOMVILLA
In het rijtje bijzondere retailconcepten mag deze ook niet ontbreken. Louis Vuitton...