ESSILORLUXOTTICA STAPT IN HOORTOESTELLEN

Parallel aan de acties die het moederbedrijf van onder andere Pearle en Ray-Ba moet nemen om zich in de VS teweer te stellen tegen de aanklacht van het maken van prijsafspraken met concurrenten, neemt het moederbedrijf ook het initiatief om actief producten te ontwikkelen of bedrijven te acquireren in het audio-segment. Naast retailing in dit domein is het voornemen om ook producenten, merken in dit segment aan het portfolio toe te voegen.
Wellicht dat men hier ook nog een mooie toekomst voor zich ziet qua interactiviteit!?

Meer E-news

FULL CIRCLE CLOTHING: ALL-IN DIGITAAL PASPOORT?
Realtime inzicht in de circulaire levenscyclus van kleding via NFC-tags en/of QR-codes....
NORDISK KIEST VOOR SELECTIEVE DISTRIBUTIE
Het Deense outdoormerk Nordisk zal vanaf januari 2024 afhankelijk overstappen op selectieve...
TECHNISCHE STAF VITESSE ENTHOUSIAST AAN DE SLAG MET LOTTO-KICKSEN
Sport Group Benelux heeft de leden van de technische staf van Vitesse...